Ігрові методи є
ефективними і характеризуються наявністю ігрових моделей об'єкта, процесу або
діяльності; активізацією мислення й поведінки студента; високим ступенем
задіяності в навчальному процесі; обов'язковістю взаємодії студентів між собою
та викладачем; емоційністю і творчим характером заняття; самостійністю
студентів у прийнятті рішення; їх бажанням набути умінь і навичок за відносно
короткий термін.
Головною метою
навчальних ігор є
формування в майбутніх фахівців уміння поєднувати теоретичні знання з
практичною діяльністю. Оволодіти необхідними фаховими вміннями і навичками
студент зможе лише тоді, коли сам достатньою мірою виявлятиме до них інтерес і
докладатиме певних зусиль, тобто поєднуючи теоретичні знання, здобуті на
лекціях, семінарах, самостійно, з розв'язанням конкретних виробничих задач і
з'ясуванням виробничих ситуацій.
Ігрова діяльність
виконує такі функції:
- спонукальну (викликає інтерес у
студентів);
- комунікабельну (засвоєння
елементів культури спілкування майбутніх
спеціалістів); самореалізації (кожен учасник гри реалізує свої
можливості);
- розвивальну (розвиток
уваги, волі та інших психічних якостей);
- розважальну (отримання задоволення); діагностичну (виявлення
відхилень у знаннях, уміннях та навичках, поведінці);
- корекційну (внесення позитивних змін у
структуру особистості майбутніх фахівців).
Гра-вправа за темою "Ступені порівняння
прикметників":
Головною метою
навчальних ігор є
формування в майбутніх фахівців уміння поєднувати теоретичні знання з
практичною діяльністю. Оволодіти необхідними фаховими вміннями і навичками
студент зможе лише тоді, коли сам достатньою мірою виявлятиме до них інтерес і
докладатиме певних зусиль, тобто поєднуючи теоретичні знання, здобуті на
лекціях, семінарах, самостійно, з розв'язанням конкретних виробничих задач і
з'ясуванням виробничих ситуацій.
Ігрова діяльність
виконує такі функції:
- спонукальну (викликає інтерес у
студентів);
- комунікабельну (засвоєння
елементів культури спілкування майбутніх
спеціалістів); самореалізації (кожен учасник гри реалізує свої
можливості);
- розвивальну (розвиток
уваги, волі та інших психічних якостей);
- розважальну (отримання задоволення); діагностичну (виявлення
відхилень у знаннях, уміннях та навичках, поведінці);
- корекційну (внесення позитивних змін у
структуру особистості майбутніх фахівців).
Гра-вправа за темою "Ступені порівняння
прикметників":
Вправу не зрозуміла! Для її виконання трема мати лише везіння і гарну пам*ять! А де мова?. Переробіть її.
ВідповістиВидалитиЗамінила вправу.
Видалити